
به نام زیباترین نام هستی :خدای خوب ومهربانحضورهمه ی دوستان خوبم سلام عرض می کنم و ممنونم که با نظراتتون مارو تشویق به ادامه راه می کنین .عاشق معلمی هستم . و با هر همکاری هم که علاقه مند به کار باشد همکاری صمیمانه خواهم داشت .دوست دارم اینجا محلی باشه برای تبادل نظرها و همچنین بیان افکار مختلف و شیوه های مختلف تدریس و بیان روش های موفق و ناموفق ، آن هایی که تجربه کرده ایم نه آن هایی که فقط در کتاب های روان شناسی و... خوانده ایم ....
ادامه مطلب