
به نام زیباترین نام هستی :خدای خوب ومهربانحضورهمه ی دوستان خوبم سلام عرض می کنم و ممنونم که با نظراتتون مارو تشویق به ادامه راه می کنین .عاشق معلمی هستم . و با هر همکاری هم که علاقه مند به کار باشد همکاری صمیمانه خواهم داشت .دوست دارم اینجا محلی باشه برای تبادل نظرها و همچنین بیان افکار مختلف و شیوه های مختلف تدریس و بیان روش های موفق و ناموفق ، آن هایی که تجربه کرده ایم نه آن هایی که فقط در کتاب های روان شناسی و... خوانده ایم ....
ادامه مطلب
جهت ورود به کانال سؤالات پیام نور اینجا کلیک کنید....
ادامه مطلب